Tiešsaistes meistarklase MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN PĀRDOŠANA

Š.g. 10. martā Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar aģentūru “MIXD”, SIA “BITE Latvija” un "Clear Channel Latvia" organizē meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana”.

Mārketinga stratēģijas izstrāde ir veiksmīga uzņēmuma darbības pamats. Arvien vairāk uzņēmumu tiecoties pēc augstākiem rezultātiem, sāk pievērst lielāku uzmanību digitālajam mārketingam un tā izmantošanai uzņēmējdarbībā, bet tikai neliela daļa sāk ar strukturizētas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi. Strukturizēts plāns jeb stratēģija digitālā mārketinga darbībām var būtiski ietekmēt uzņēmumu ilgtermiņa mērķu sasniegšanu.

Stratēģijas izstrāde nebūt nav jāuztver, kā kvantu fizikas process. Digitālā mārketinga stratēģija ir turpmāko soļu jeb darbību plāns, kas paaugstina ieguldītā darba un resursu efektivitāti.

Dienas Bizness tiešsaistes meistarklase ļaus iepazīt trīs nozaru ekspertu aizgūstamos piemērus, kuru veiktās metodes palīdzējušas sasniegt praktiskus un vērā ņemamus rezultātus. “Mārketinga stratēģija un pārdošana” sniegs būtiskas atbildes uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu, mārketinga stratēģijas veidošanu un pārdošanas veidu priekšrocības.

Meistarklasē runāsim par:

  • Mārketinga stratēģiju digitālajā telpā;
  • Komunikāciju ar savu mērķauditoriju;
  • Pārdošanas veidu priekšrocībām;
  • Mārketinga plānu reālā darbībā.

Programma: http://konferences.db.lv/conferences/marketinga-strategija-un-pardosana/
Dalības maksa:

AGRĀ pieteikšanās LĪDZ 1. MARTAM (ieskaitot):
Cena vienam pieslēgumam: 30 EUR + PVN

Dalības maksa no 2. marta:
Cena vienam pieslēgumam: 43 EUR + PVN

 
Нет предстоящих мероприятий