Opera “Māsa Andželika” ieņem īpašu vietu Džakomo Pučīni daiļradē, tā nav līdzīga nevienai citai Pučīni operai, tā stāv savrup. Intereses vērts ir fakts, ka pats Pučīni operas pirmnoklausīšanos veica baznīcas klostera telpās mūķenēm, starp kurām bija arī Pučīni karsti mīļotā māsa Indžina. Komponists saņēma īpašu atzinību un gandarījumu no klausītājām.
Operas galvenā tematika ir grēka nožēla, grēka izpirkšana un Augstākā žēlsirdīgā piedošana.
Māsa Andželika ir no dižciltīgas ģimenes, kas tika nosūtīta uz klosteri ārlaulībā dzimuša bērna dēļ. Pēc septiņiem gadiem pie viņas ierodas Hercogiene, kas pieprasa, lai Andželika atsakās no pretenzijām uz mantojumu, taču Andželika nevar aizmirst piemiņu par savu ārlaulības dēlu, kurš viņai tika atņemts pirms septiņiem gadiem. Hercogiene paziņo Andželikai, ka viņas dēls pirms diviem gadiem nomira no drudža. Māsa Andželika, izpostīta, paraksta dokumentu un sabrūk asarās. Viņa pagatavo indi un izdzer to, bet saprot, ka izdarot pašnāvību, viņa ir izdarījusi nāves grēku un nosodījusi sevi mūžīgai šķirtībai no sava dēla. Viņa lūdz Jaunavai Marijai žēlastību un, mirstot redz brīnumu: parādās Jaunava Marija kopā ar māsas Andželikas dēlu, kurš skrien viņu apskaut.
Māsas Andželikas lomas izpildītāja Laima Krīgere ar panākumiem nodziedāja šo lomu Mančinelli operas teātrī Itālijā, Orvieto pilsētā. Savukārt Irma Pavāre Hercogienes lomu ir sagatavojusi un nodziedājusi Šveicē, Bernes un Sigrisvilas pilsētās, gūstot neviltotu publikas atsaucību. Pārējās lomas ir uzticētas Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas vokālās mākslas nodaļas absolventēm un vecāko kursu studentēm. Operas muzikālo pavadījumu atskaņo LNOB stīgu kvartets, koncertmeistare Svetlana Okuņa, pie klavierēm JVLMA koncertmeistare Inguna Puriņa.
Operas koncertuzveduma un muzikālā ansambļa diriģents – jubilārs Guntars Bernāts, režisors Vladimirs Okuņs.