Šī gada 12. augustā Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar StrongPoint, Tiki-Taka PAY, 220.lv, Excellent Latvia un Nielsen IQ, aicina uz konferenci “FUTURE RETAIL 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā".
Līdz 2021.gadam no kopējā pārdošanas apjoma pasaulē (3,49 triljoni ASV dolāru), 37,1% saistīti ar digitālajām tehnoloģijām, veido 37,1%, bet šobrīd tiešsaistē = 11,6%. Līdz ar Covid skartajām globālajām pārmaiņām puse no visiem pārdošanas apjomiem atrodas digitalizācijas ietekmē, un gandrīz 4/5 pircēju pieņem lēmumu par pirkumu sociālo tīklu ietekmē. Uz šādiem datiem norāda Forrester un Deloitte analītiķi.
Konfliktā "tiešsaistes tirdzniecība pret tradicionālo mazumtirdzniecību", pirmais uzvar cīņā ar labāku klientu vajadzību izpratni. Tiešsaistes uzņēmumi ir iemācījušies kvalitatīvi veikt dinamisku analīzi, izmantot jaunākos datus, savukārt bezsaistes veikali joprojām izmanto novecojušus datus un nepazīst savus klientus pilnībā. Tehnoloģijas tirdzniecībā ir realitāte un ir mainījušies pircēju iepirkšanās paradumi. Vai tehnoloģiju izmantošana tirdzniecībā apsteidz cilvēka spēju pielāgoties? Kā tehnoloģijas ietekmēs darbu vadību un darba spēka organizēšanu?
Gudrās kases, pašapkalpošanās skeneri, elektroniskās cenu zīmes un droša iepirkšanās. Kā mazumtirdzniecības nozare ievieš digitālos risinājumus, sazinoties ar klientiem? Ko gatavs darīt ražotājs, lai viņa prece kristu pircēja “acī”. Ko bezsaistē var mācīties no tiešsaistes un ko nozare sagaidīs nākamajā desmitgadē?
Izdevniecības “Dienas Bizness” sadarbībā ar partneriem un pasākuma atbalstītājiem Strong Point, Tiki-Taka PAY, 220.lv, Excellent Latvia un Nielsen IQ, organizētajā konferencē “FUTURE RETAIL 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā" rosinās paskatīties uz Latvijas tirdzniecības nozari tehnoloģiju ietekmē.
PROGRAMMA
9.20 – 9.30 Reģistrācija un rīta kafija
9.30 – 9.50 Pasākuma atklāšana.
“Mazumtirdzniecības attīstības tendences un patērētāju paradumu maiņa Covid-19 pandēmijas ēnā”
Anda Daliņa, “NielsenIQ” Vecākā klientu apkalpošanas speciāliste Latvijā
9.50 – 10.30 Inovācijas tiešsaites tirdzniecībā: ko varam mācīties no Baltijā lielākās e-komercijas grupas
Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs
10.30 – 11.00 Tirdzniecība dažādos kanālos - kā risināt to pārvaldību.
Elvis Kvalbergs, "Excellent Latvia" valdes locekis
11.00 – 11.30 Mazumtirdzniecības tehnoloģijas – tendences un inovācijas.
Kādu tehnoloģisko progresu veicināja pandēmija.
Darius Lapienis, StrongPoint pašapkalpošanās risinājumu direktors (ENG)
11.30 – 12.00 Tehnoloģiju inovācijas tirdzniecībā
Drošības risinājumi un video analītika
Gatis Romanovskis, Hansab pārdošanas un projektu nodaļas vadītājs
12.00 – 12.15 – Kafijas pauze
12.15 – 13.00 Diskusija. E-komercija kā droša vide tirdzniecībā
Diskusijas dalībnieki:
Vladislavs Mironovs, bankas Citadele valdes loceklis stratēģijas realizācijas, digitālās un biznesa attīstības jautājumos.
Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs
Moderators: Armanda Vilciņa, DB žurnāliste
13.00 – 13.30 Kases sistēma, kas pārdevēju padarīja klātesošu pircējam.
Tiki-Taka PAY klientu pieredze. Kā tirdzniecības tīklu atvērt nedēļas laikā?
Edijs Tanons, “Datakom” inovāciju direktors
13.30 – 14.05 Tehnoloģiju inovācijas tirdzniecībā
Drošības risinājumi un video analītika
Gatis Romanovskis, Hansab pārdošanas un projektu nodaļas vadītājs
14.05 – 14.10 Noslēgums
Dienas Bizness abonentiem 30% atlaide: EUR 84 + PVN. Dienas Bizness abonentiem lūgums sūtīt pieteikumu konferences reģistrācijai uz [email protected]