Tirdzniecības vietas

Alūksnes Kultūras centrs - Alūksne, Brūža iela 7 SKATĪT KARTĒ    VISI PASĀKUMI ŠAJĀ NORISES VIETĀ

Rīkotājs: Alūksnes Kultūras centrs
Reģ. Nr.: 90000019295
VISI ŠĪ RĪKOTĀJA PASĀKUMI

Biļešu cenas

  11 €  pieejams  8 €  pieejams

Pērkot biļetes internetā, tiek piemērota interneta veikala izmantošanas maksa. Lasīt šeit

Iegādājoties biļetes tirdzniecības vietās, pakalpojuma maksa netiek piemērota. Tirdzniecības vietas

Džeza teātra izrāde PĒC PUSNAKTS / AFTER MIDNIGHT

Pirkt

Džeza teātra izrādē “Pēc pusnakts / After Midnight” stāstīts par zemapziņas spēlēm, kuras sapņos nepakļaujas saprāta kontrolei. Maigas, emocionālas, romantiskas, bet tai pat laikā draiskas, koķetas un izaicinošas būtnes klejojumi savās fantāzijās par divām dažādām pasaulēm tiek atklāti caur Amerikas mūzikas zelta laikmeta kompozīcijām. Šova radošā komanda – pianists Andrejs Osokins, dziedātāja Katrīna Gupalo, horeogrāfe un modernā džeza dejotāja Gabija Bīriņa, sitaminstrumentālists Elvijs Endelis un video mākslinieks Jānis Romanovskis – rada nakts piedzīvojumu, netveramu vīziju un sapņu atmosfēru, skanot slavenajām Kola Portera, Reja Čārlza, Merilinas Monro, Ninas Simones, Džordža Gēršvina, Džūlijas Londonas un Ellas Ficdžeraldas dziesmām un melodijām. Izrāde pārsteidz klausītājus ar spilgtiem sižeta un mūzikas pavērsieniem, krāšņu šovu un novatorisku pieeju skatuves mākslai.

Iestudējums pirmizrādi piedzīvoja 2017. gada 14. februārī koncertzālē “Lielais dzintars” Liepājā. Izrāde jau izskanējusi ne tikai Latvijā – Liepājā, Cēsīs, Rīgā un citur, bet arī Londonā Lielbritānijā, kur tā tika izrādīta 12. “Camden Fringe” festivālā, kas ik gadu skatītājiem piedāvā teātra, operas, mūziklu, kabarē, dejas, improvizācijas un stand-up izrādes, literāru sacerējumu lasījumus un citus notikumus.

“Pēc pusnakts / After Midnight” iekļautās dziesmas un melodijas Lielbritānijā ir klasika, tomēr “The Open Door” teātra kritiķe Keitlina Blekmena recenzijā raksta: “Riski, ko pārliecinošie mākslinieki uzņemas, prezentējot tik mīlētas dziesmas tik netipiskā veidā, atmaksājas ar uzviju.” Autore salīdzina šovu ar Deivida Linča radītu truša alu, kuras dzīlēs slēpjas skaisti un ekscentriski triki, kā spilgtākos šova brīžus minot Džordža Gēršvina “Rapsodija blūza stilā” ārkārtīgi neparasto atskaņojumu, kā arī dejotājas Gabijas Bīriņas uznācienu uz skatuves, izskatoties tieši tāpat vai pat vēl labāk par Umu Tūrmani filmā “Pulp Fiction”. Recenzijas noslēgumā kritiķe piebilst, ka pēc šova devusies mājās enerģijas pārpilna, dungojot izrādē skanošās dziesmas

Džeza teātra izrāde PĒC PUSNAKTS / AFTER MIDNIGHT
sestdiena, 06.01.2018, 17:00
Alūksnes Kultūras centrs
Biļešu cenas no 8 līdz 11
Pirkt

Džeza teātra izrādē “Pēc pusnakts / After Midnight” stāstīts par zemapziņas spēlēm, kuras sapņos nepakļaujas saprāta kontrolei. Maigas, emocionālas, romantiskas, bet tai pat laikā draiskas, koķetas un izaicinošas būtnes klejojumi savās fantāzijās par divām dažādām pasaulēm tiek atklāti caur Amerikas mūzikas zelta laikmeta kompozīcijām. Šova radošā komanda – pianists Andrejs Osokins, dziedātāja Katrīna Gupalo, horeogrāfe un modernā džeza dejotāja Gabija Bīriņa, sitaminstrumentālists Elvijs Endelis un video mākslinieks Jānis Romanovskis – rada nakts piedzīvojumu, netveramu vīziju un sapņu atmosfēru, skanot slavenajām Kola Portera, Reja Čārlza, Merilinas Monro, Ninas Simones, Džordža Gēršvina, Džūlijas Londonas un Ellas Ficdžeraldas dziesmām un melodijām. Izrāde pārsteidz klausītājus ar spilgtiem sižeta un mūzikas pavērsieniem, krāšņu šovu un novatorisku pieeju skatuves mākslai.

Iestudējums pirmizrādi piedzīvoja 2017. gada 14. februārī koncertzālē “Lielais dzintars” Liepājā. Izrāde jau izskanējusi ne tikai Latvijā – Liepājā, Cēsīs, Rīgā un citur, bet arī Londonā Lielbritānijā, kur tā tika izrādīta 12. “Camden Fringe” festivālā, kas ik gadu skatītājiem piedāvā teātra, operas, mūziklu, kabarē, dejas, improvizācijas un stand-up izrādes, literāru sacerējumu lasījumus un citus notikumus.

“Pēc pusnakts / After Midnight” iekļautās dziesmas un melodijas Lielbritānijā ir klasika, tomēr “The Open Door” teātra kritiķe Keitlina Blekmena recenzijā raksta: “Riski, ko pārliecinošie mākslinieki uzņemas, prezentējot tik mīlētas dziesmas tik netipiskā veidā, atmaksājas ar uzviju.” Autore salīdzina šovu ar Deivida Linča radītu truša alu, kuras dzīlēs slēpjas skaisti un ekscentriski triki, kā spilgtākos šova brīžus minot Džordža Gēršvina “Rapsodija blūza stilā” ārkārtīgi neparasto atskaņojumu, kā arī dejotājas Gabijas Bīriņas uznācienu uz skatuves, izskatoties tieši tāpat vai pat vēl labāk par Umu Tūrmani filmā “Pulp Fiction”. Recenzijas noslēgumā kritiķe piebilst, ka pēc šova devusies mājās enerģijas pārpilna, dungojot izrādē skanošās dziesmas

Iesakām

Iesakām