Tirdzniecības vietas

Rīgas Sv. Pētera baznīca - Rīga, Skārņu iela 19
SKATĪT KARTĒ    VISI PASĀKUMI ŠAJĀ NORISES VIETĀ

Rīkotājs: LATVIJAS KONCERTI VSIA
Reģ. Nr.: 40003374610
VISI ŠĪ RĪKOTĀJA PASĀKUMI

Biļešu cenas

  15 €  pieejams

Pērkot biļetes internetā, tiek piemērota interneta veikala izmantošanas maksa. Lasīt šeit

Iegādājoties biļetes tirdzniecības vietās, pakalpojuma maksa netiek piemērota. Tirdzniecības vietas

Senās mūzikas festivāls. Henrija Pērsela baroka opera Didona un Enejs

Pirkt

Mūziķi:
Solisti: Elīna Šimkus, Džūlio Alvize Kazelli, Anna Kjeriketi, Arianna Stornello, Rikardo Bota, Milēna Storti, Neringa Radenaite, Eliza De Tofola

Dejotāji: Kima Tasija Kreipe, Endrū Kamingss

Latvijas Radio kora grupa, vadītājs Pēteris Vaickovskis

Orķestris Coin Du Roi

Scenogrāfs Arjans Šehajs

Režisore Suzanna Gverrīni

Diriģents Kristians Fratima

 

Angļu lepnums Henrijs Pērsels bija ļoti ražīgs komponists un mūziku rakstījis gan baznīcai un galmam, gan teātrim un publiskiem sarīkojumiem, arī paša priekam un izklaidei. Līdz ar skaņās tērpto aizkustinošo stāstu par kaislīgu mīlu un nāvi, kurā savijas Didonas un Eneja likteņi, viņš iemantojis godu arī kā angļu nacionālās operas pamatlicējs. Šī skatuves darba pirmizrāde notika ap 1689. gadu Londonā, Čelsijas meiteņu skolā. Tās direktors, ievērojamais horeogrāfs Džozaija Prīsts (Josias Priest) skolas uzvedumiem prata piesaistīt ietekemīgus un talantīgus ļaudis - operas “Didona un Enejs” gadījumā viņa aicinājumam atsaucās slavenākais Anglijas komponists un libretu radīja tolaik slavas zenītā esošais angļu dzejnieks Neiums Teits (Nahum Tate).

Līdz ar starptautiska vēriena radošo komandu un spožu solistu sastāvu, Svētā Pētera baznīcā veidotā iestudējuma kodols ir Coin du Roi - vienīgā privātā operkompānija Itālijā, kuras uzmanības lokā ir opermūzika, kas tapusi pirms romantisma ēras. Gaismā ceļot repertuāru, kuru laika gaitā pašu itāļu un ne tikai itāļu atmiņās aizēnojoši romantiķu un belcanto meistaru skatuves darbi, Coin du Roi gan respektē skatuves darbu vēsturisko izcelsmi un autoru ieceres, gan nebaidās eksperimentēt un radoši pieiet operu iestudējumiem, meklējot tiltus starp seno un mūsdienīgo, un saviem uzvedumiem izraugoties ar īpašu šarmu apveltītās vietas.

Iesakām